ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-10
19:57:38

wääSuuup
Ni tycker nog inte att det är så kul och läsa om vad vi gör i skolan så därför kommer jag inte blogga i skolan utan gör det när jag kommer hem. Jag fick iallafall reda på intagningspoängen till Helsingborgs ridgymnasium idag så jag vet att jag poängmessigt kommer in på vilken linje jag än väljer.
Enighma fick galloppera över över en bom i paddocken, bara hitta flytet och få henne att slappna av, det gick faktiskt väldigt bra, vi hittade ett bra flyt och rytm.
Nu sitter jag och glor family guy....

Bild från tyskland när jag var där och praoade, bilden är på Cintra när vi red på terrängbanan!
Kommentar:

Heej det vore jätteskoj om du ville gå in och svara på min fråga :D
Annars får du ha en toppenbra kväll :)

Svar: Det ska vi göra :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-10 @ 21:23:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: