ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-03-20
10:55:36

sjuk
Jag är hemma från skolan idag med feber och huvudvärk, jag lyckas alltid bli sjuk när det närmar sig lov, det är precis som om jag hinner slappna av och känna efter hur jag verkligen mår.
Dock måste jag dra mig till skolan trots hur jag mår imorgon eftersom jag har nationella prov i muntlig engelska, jag kan inte missa det..
Vi har en massa nationella prov nu, igår så hade vi i fysik och för någon vecka sedan hade vi i svenska, det är nog dom hemskaste proven som jag någonsin har gjort, ingen musik i hörlurar och knäpptyst i flera timmar.... usch för nationella asså..
 
Jag sitter och gör lite tidsinställda som ska ut idag och imorgon så om ni har några förslag på vad ni vill läsa så säg till om det.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: