ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-03-20
12:00:27

L O V E

Hej bloggen! Det var ett tag sedan man gjorde ett inlägg! Nu har vi båda fått energi & vill börja blogg igen!
Jag har massa bilder på Amanda & massa andra från tävlingar. Har själv tävlat så ni kan få resultat därifrån ;)

Idag är det en lugn dag, just nu har vi rast i 2 timmar & slutar 14.00, hem och plugga lite & sen ska jag ut till min fina lilla ponny <3 Tror jag ska ha 2 galoppbommar att träna över men vet inte hur underlaget är i paddocken så får se vad jag gör!

Imorgon blir det hoppträning i Tågarp för grym tränare. En slags bana, på lördag & söndag åker jag till Helsingborg & tävlar lilla rundan! Den stora rundan går i regionalt & det väntar jag med till sommar då det är roligast ute! Lilla rundan går i LD+5 - LC+5 så det blir roligt! Det är stilhoppning i LD+5 så det blir roligt :) måste gå nu men vi hörs sen! / Michaela

Kommentar:
#1: Alva

Sv; Tack så mycket! :) Allt bra?

2013-03-20 @ 13:03:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: