ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-13
15:03:09

Uteritt
Har inte haft någon lust alls att blogga :/ men nu är nog känslan tillbaka ;) iallafall så red jag ut både igår & idag, samma runda båda dagarnan & samma träningar & sånt! 
 
När jag kom ut på denna gräsvägen som är på bilden, började jag trava, lät Minou gå i sitt tempo, arbetade henne lite imellanått. Det var en rätt lång väg.
när jag sen hade travat hela vägen så skrittade jag en liten bit..
Sen galopperade jag denna grusvägen fram, & lite tillbaka. Skrittade igen, började trava på den gräsvägen (hem). När jag hade travat över hela gräsvägen skrittade jag resten av delen hem. Ni får en liten bild av vägen ( bilden är tagen i sommras, men jag red också igenom entyp liten skog innan grusvägen kom ;)
 
Blev ett lite rörigt inlägg men vet ungefära vart jag har ridit.. Ska fixa lite tidsinställda till imorgon så vi hörs sen! / M
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: