ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-25
18:06:19

Uteritt på Sveriges finaste ponny

Idag var Minou helt fantastisk. Var hur lugn som helst :D galoppen var helt klart finast idag, lugn & fin galopp. Arbetade inte henne så mycket idag, lite ställning & böjning men annars var det väll inget så hårt pass ;) men som vanligt är ponnyn hur grym som helst <3 älskar dig finaste Minou!.
Imorgon ska jag & mamma vara Lördagsvärdar på LRK (Landskrona Ridklubb).. Borsta, sadla & Tränsa alla hästarna.. Let us do some job! Ja uppdaterar mera sen! JUST NU är jag så HIMLA GLAD, haha ;)..

Kommentarer:
#1: Ellen

Hej!Hoppas du mår bra :) Jag undrar om du kanske är sugen på ett Bloglovin byte eller kanske titta in min blogg & Kanske lägga en kommentar! :D <3 ha det så bra // ELLEN PÅ TOPWINNER.BLOGG.SE <3

2013-01-25 @ 19:26:31
#2: Friskey

vad härligt det ser ut :D

Svar: Ja det är de! :D
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-26 @ 16:50:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: