ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-04
20:09:00

Trettonspelen 2013
Jag har inte haft tid att uppdatera så därför inget inlägg ;) 
 
I torsdags fixade jag klart Minou för tävlingen, tvättade, sörjde det man brukar göra innan en tävling haha! Superfin blev min fina ponny. Tog även fram alla sakerna jag skulle ha med!
 
idag var det tävling i Helsingborg.
LC hade jag bara som uppvärmning & LB som själva tävlingen.
iallafall kom vi 5:a i våran första LB & 3:e lokala tävling :D blev glädje tårar när jag gick ut ur banan! Blev så himla glad felfria & placerade våran första LB ♥ kombinationen & de breda  oxrarna & en högre oxer klarade vi perfekt!
ponnyn är verkligen UNDERBAR!!!
 
Tävlingsplattsen var också superbra. fina hinder & bra underlag, älskar verkligen det underlaget som är i HBG! Framhoppningen var väll OK, i LB var det många där inne så det blev helt rörigt men men. Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske åker till Helsingborg imorgon och fotar? Vem vet! Amanda & många andra vänner ska ju tävla..

nu är Trettonspelen för 2013 slut för min del. Ville bara ta 2 klasser detta året men nästa kanske blir flera, vem vet? Iallafall fick Minou beröm av mig & många andra idag! Superbra start på tävlings året med min stjärna Minou!
men vi hörs /Michaela
Kommentarer:
#1: Rebecka

Grattis! :)

Svar: Tack :D
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-04 @ 20:30:23
#2: Johanna

Grattis Michaela :-D

Svar: Tack :-D
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-05 @ 10:17:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: