ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-14
10:10:00

Tävlingar
Igår satt jag & mamma & tittade på lite tävlingar (anmäla). Hittade många som var nära & bra men vissa kunde vi inte åka på då vi är iväg men men :( 
 
nästa tävling blir i Ängelholm " Ängelholms Ryttarförening " 23 Februari. I Ängelholm ska jag ta LC+5 & LB, brukar alltid ta klasser så det blev dessa höjderna!
 
Den 2:a Mars ska jag till Tågarp "Tågarps Lantliga Ryttarförening" där ska jag ta klasserna LC & LC+5, för LB:n är regional. Ska tävla lokal till sommaren & sen börja med regional ;) 
 
Sen har vi inte anmält till flera men här är några exempel jag kanske ska vara med på!
23-24 Mars är det i Helsingborg "Helsingborgs Ryttarförening" påsk hoppet. LC & LB där tror jag.
6-7 April i Åstorp "Åstorpsortens Ryttarförening". LC & LB skulle jag tro.
14 April i Viarp "Viarps Kör & Riklubb" LC & LB tror jag. 
 
5:a i våran första LB i Trettonspelen ( förra veckan ) rundan kändes helt underbar, maxad oxer, kombination & läskigare hinder klarade vi oss igenom. Inget stopp eller rivning, fick glädjetårar när jag gick ut från banan <3 
Sen har jag inte tittat på flera tävlingar men vet mera när tiden kommer ;) så nio får nöja er med dessa sålänge 
/ M
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: