ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-07
11:50:14

Tävling till helgen
Jag valde att efteranmäla mig till en tävling till helgen igen eftersom jag inte fick någon bra känsla i Helsingborg, tävlingen är på Åstorportens RF och jag kommer ta lägre klasser, L:c och L:c+5 och då hitta tillbaka till de flytet vi hade innan 13-spelen.
När vi tävlade innan så gick det sjukt bra men ingenting klickade denna helgen men jag vet hur jag ska rida henne så jag ska göra 2 felfria rundor i helgen och framförallt att vi har kul på banan. Vi har ju inga problem med höjden utan det är att jag bråkar med henne innan hinderna så hon inte hinner hoppa av vilket resultatet blir ett stopp, men lättar jag i handen ett galoppsprång innan men ändå håller om så hoppar hon jätte bra. Så det är de vi ska hitta igen. Jag tror faktiskt att det kommer gå bra!
 
Startnr 13 - Amanda Vidales - Enighma - Hästnr  - Landskrona RK
Tävling i Tågarp för ca 2 månader sedan, 5a i L:c, ett mini pet i omh. i L:b precis utanför placering där.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: