ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-15
07:15:26

Svävar på rosa moln

Jag alla här har ju märkt att Amanda är sur haha, är jag också men tittade inte på det då jag var supertrött & bara la i sängen!! Så var inte lika insatt i det hela ;)
Så nu är vintern tillbaka, snön har anlänt, jätte kallt.. Ge mig sommar! Vist det kanske är mysigt att rida ut, men jag vill träna & hålla Minousans kondition! Längtar så himla mycket till slutet av Februari för då sätts tävlingarna igång, själv brukar jag sitta & leta tävlingar på kvällarna :D haha! Men vi hörs sen, måste gå nu..

Kommentarer:
#1: ida

Hejsan!
Det skulle vara jättekul om du besökte min blogg. Jag har startat ett skolprojekt eftersom jag går sista året på gymnasiet. Projektet handlar om allt inom hästhoppningen. I början visste jag inte hur jag skulle redovisa mitt projekt så det genom att starta en blogg. Vi ska även ha ett mål med våra projekt och mitt mål är att få fler läsare och att andra som söker någon info om hoppningen snabbt ska kunna gå in på min blogg och läsa om det dom söker istället för att söka runt på internet.
Du får gärna besöka min blogg och ge tips på vad jag ska skriva om.
Ha en bra dag!! :)

Svar: Det ska vi göra!
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-15 @ 09:46:34
#2: Emelie

Åh va fint täcke var har du köpt de?? :)

Svar: Horze tror jag att det var ;)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-16 @ 08:25:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: