ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-06
12:23:00

Svar på frågestunden - Michaela
 
Har ni några andra husdjur? 
- Nej, inte nu.
 
gör ni några speciella saker när ni är helt för er själva? ( sjunger, dansar, pratar med er själva?
- haha inte direkt ;)
 
vad är det bästa med Minou?

- att hon alltid gör sitt bästa! 
 
Mindre bra med Minou? 
vet inte riktigt.
 
vad är ert bästa hästminne?
första gången jag red Minou eller placerad i Trettonspelen kanske!
 
vad är ert värsta hästminne? 
- ojj, det vet jag inte?
 
kommer ni att sälja era ponnysar när ni blir för långa och er tävlingstid är över? 
- Minou är INTE MIN, kommer tävla & rida henne sålänge hon tycker det är roligt & är frisk :D men hon kommer ALDRIG ALDRIG att säljas ;)!
 
Vad gör ni om 10 år? 
rider väl storhäst?
 
Hur laddar ni upp precis innan ni ska gå in och starta på en tävling? asså har ni något speciellt ni göra precis innan?
gå igenom banan innan jag startar är nog det ända ;)
 
hur är ert beteende på tävlingsdagen? beter ni ER som vanligt, glada och positiva eller helt tvärtom sura och allmänt svåra att få kontakt med? jag brukar vara väldigt koncentrerad på tävlingsplattsen så kanske inte ser alla man känner. Men annars är jag glad ;)
 
åker ni ut och tävlar på meetings också, eller bara en dags tävlingar? har varit med på 2 st men har bara tävlat 1 dag haha! 
 
vilka hänger med er som stöd osv. När ni är ute & tävlar? 
- mamma & ibland hänger pappa med, annars brukar jag också ta med en vän :D
 
hur många rosetter har ni? 
- med Minou har jag 5 st, har bara tävlat 4 tävlingar med henne så har blivit placerad på varje tävling ;) men annars 25 st!
 
hur många plakett har ni? 

2 st med Minou ;)
 
hur många pokaler har ni?
1 med Minou!
 
mer svar kommer..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: