ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-07
14:35:00

Svar på fråga
1: Kan ni inte berätta om i ett eget inlägg om hur/var/när/varför ni började rida och hur er utveckling har sett ut fram tills idag? 

2: Jag tycker också att det skulle vara roligt om ni utvärderar ridklubben ni är och tävlar på (anläggningen i sig, underlaget, kiosken, framhoppningen, hinderna/banan, priserna, personalen, organisationen över hela tävlingen etc.)
tänkte att jag skulle svara på fråga 2. Så svarar jag på den andra en annan dag. 
 
jag gick över till Dagstorpsortens Ryttarförening nu i år. Lämnade att jag vill ha nya utmaningar & gå över till förening inte ridskola! Jag tycker att Dagstorp är en superbra Ryttarförening, deras ute bana är helt awesome &
 de har ju terräng bana också, denna är också helt awesome. Utebanan finns där ju också en vattengrav.
 
Kajsa & Minou på utebanan <3
 
De har 2 ridhus, ett större & ett mindre. Sjukt bra underlag i båda ridhusen. det större ridhuset är lite smalare men fungerar superbra, älskar det. Min & Minous första tävling var faktiskt i Dagstorp ;)
Dagstorp har jätte fina rosett & priser så tävla där haha! Banan & hinduerna är superfina & bra. Grymma tävlingar där ;-)
 
 Blev ett litet snabb Svar.
 
Kommentar:

Fin blogg! Skulle vara jättekul om du kikade in på våran och lämnade en kommentar om vad du tycker om den. Kram! :D

Svar: Tack, det ska vi göra! :D
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-07 @ 16:14:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: