ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-09
15:15:00

Svar på fråga
det är alltid roligt att ni skriver önskemål till oss, för då vet vi vad ni vill läsa om ;) så fortsätt så!
jag har inåt kollat på några tävlingar nu innan sommaren men det kommer att bli en hel del, ska KANSKE vara med i Flyinge som är i Februari men vet inte ännu.
 
Kan inte båda ni skriva ett inlägg vilka tävlingar ni ska vara med på?!?! & sen vad ni har för mål på tävlingarna? Tack i förhand :)
 
 
Tävlingar jag vet nu redan att jag ska vara med på är:
DAGSTORPS DERBYT I SOMMAR

där kommer jag att starta mini rundan som går i LC & LC+5. Första deltävlingen går i LC, andra deltävlingen går också i LC & sen går finalen i LC+5 ;) hade ju lätt velat tävla på LB höjd men nu finns det ju inte :( men denna tävlingen kommer rocka, det är ju på hemma plan.
 
 
sen kommer jag nog också att vara med på Dagstorps midsommarhoppet den 23 juni. Gillar verkligen Dagstorpsortens utebana så man får ju ta chansen när den finns ;) 
 
det är riktigt svårt att veta tävlingar redan nu så det blev ju inte ett så långt svar men det kommer att fyllas på när jag vet när alla tävlingarna är :D men vi kommer att tävla mycket i sommar, några meetings & massa vanliga. Men det är bara det att jag inte har planerat in tävlingarna ännu, men det blir snart!
Sen kommer jag ju klart att fråga Christel & Kajsa vilka tävlingar som är bra eftersom Kajsa har tävlat MYCKET!! Sen klart vilka tävlingar som är bra & sånt.
 
mina mål är att bli felfria, bli placerad mycket & att få bra runder. RUnderna ska kännas jämna, bra galopp & fin runda. Men vi ska klart ha roligt tillsammans. 2013 kommer bli ett grymt år!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: