ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-09
20:41:20

Ridpasset
Jag red med Matilda idag, eller hon bara skrittade när jag red ;) iallafall tränade jag på ställningen & det jag skrev i det tidigare inlägget i både skritt & trav. I galoppen tränade jag mycket på farten, ökning & minskning! Som vanligt gjorde min stjärna sitt bästa & gjorde det bra. Grymma ponny, jag älskar dig <3 
Kändes superskönt idag, duggregnade så jag red i en tjockträja & bara en regnjacka på det! Är så skönt att slipper vinterjackan, man känner sig fri haha! Längtar så himla mycket till sommaren... Rida i kort armat, tunna ridbyxor & typ kloks på fötterna haha, bästa outfiten ju kör på den nästa tävling ;) 
 
Kommentar:

Har likadant ridtäcke/skrittäcke som dig. haha. Snyggt matchat på en skimmel :)

Svar: Okej, tack! :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-11 @ 13:18:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: