ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-13
19:10:29

resultat
här kommer lite mer resultat..
Jag tävlade först en L:c igår där vi petade sista hindert i grunden, Enighma blev väldigt taggad och jag släppte henne fel så vi petade därför.
Igår i L:c+5 så blev jag ju 6a, det var en ganska svår bana och det var bara ett ekipage som var felfria, jag petade ett räcke i omhoppningen för vi kom alldeles för fort in på det. Men tack vare min bra tid så blev det en placering.
Idag så hoppade vi en L:b där vi fick 4 i grunden, det petet var jätte onödigt, den låg och rullade länge innan den trillade men hon hoppade hur bra resten av banan, kombinationen, vattenmattan och de maxade oxrarna på 105-110 cm, hon var grym och det kändes som att vi red snyggt och prydligt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: