ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-14
23:21:57

resminne
hmm.. ja vi fick en fråga om vi hade något speciellt resminnen, självklart har jag ju det.
2008 var jag tillsammans med min älskade pappa och några kompisar i Orlando, Florida.
Det var så sjukt häftigt, alla dessa konstiga djuren som man inte hittar i Sverige, enorma spindlar, krokodiler, tvättbjörnar, ödlor och en massa andra knäppa djur. Vi var i Florida på en golfsemester, upp tidigt till golfbanan, efter det åkte vi hem till hotellet och badade, åt gott och bara chillade. Vi passade på att åka till Disney world, det var riktigt häftigt, stort och maffigt, och vi var även på ett av de största Mc Donalds i världen, där var det restaurang där nere och spel där uppe, det var den häftigaste resan jag har varit på. Speciellt när jag fick spendera det med pappa.
Tyvärr tror jag inte att jag har så många bilder där ifrån men allting finns i mitt huvud!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: