ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-06
20:35:51

Outfit
Så nu ska jag drömma bort mig lite :D
 
jag kan säga att jag är helt förälskad i Anna Scarpati's schabrak & huvor, jag kan säga att det ska bli mitt en dag. en av dessa outfitarna på bilderna kommer jag lätt att köpa haha ;) bara att börja spara lite pengar. Hade lätt kunnat tävla i några av dessa outfitarna...
( Schabrak, huva & pannban )
 
1:
sjukt fint men denna kom er jag nog inte att köpa, då Minou har brun outfit & jag svart :( det blir väldigt mycket färg.
 
2:
denna svarta, rosa, guld outfiten älskar jag så himla mycket. Hade passat Minou superbra.
 
3:
denna är också så himla snygg, är man i himlen? Denna outfiten hade nog passat Minou bäst, då brunt passar hon superbra i 
sen + dessa snygga pannbanden 
 
Tror att det kan bli för mycket med det rosa pannbandet men det är ju
supersnyggt!
 
Åhhh, denna outfiten..... Ge mig!
Kommentarer:
#1: Lydia

älskar bling-bling! ;)

Svar: Vi med! ;D
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-06 @ 22:26:08

Heej :)
Kikar in och önskar dig en bra start på nya veckan^^

Sen tänkte jag bara fråga dig om du kanske vill slänga in en liten titt på min nystartade islandshästblogg.

Kram och godnatt! ;D

Svar: Tack, det ska vi göra! Kram! :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-07 @ 00:05:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: