ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-08
16:34:00

När?
När hoppar en häst rätt?
Jag fick höra väldigt mycket innan att Enighma inte hoppade rätt för hon hoppade med låg rygg, men ska man ha en häst som hoppar jääääätte stort och mega mycket med ryggen när hinderna ligger på 50 cm? Jag menar hur länge kommer dom orka göra det. Men jag kommer ihåg när jag letade häst så satt man och tittade på bilder där hästan hoppade fint och var högt över men det betyder ju inte att hästen kan hoppa högt bara för att den hoppar högre på de låga hinderna.

Jag bjuder på 2 bilder här:
 
Detta är för någon vecka sedan, hon har nu börjat hoppa väldigt stort och mycket med ryggen, men är det rätt?
 
 
 
Detta är för ett år sedan, där hoppade hon så som vissa tyckte var fel, men är detta rätt?
 Startnr 45 - Amanda Vidales - Enighma - Hästnr 524 - Landskrona Ridklubb
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: