ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-07
12:21:21

Minousan
Vaknade upp min sköna varma säng vig halv 11, årkade seriöst inte gå upp tidigare haha ;)
idag ska jag rida med Matilda, vet inte ännu var vi ska rida men blir ett lugnare pass
med Minousan idag! Låta henne gå i sitt egna tempo, skritta & trava mycket.
 
 
fick ju ett presentkort på biltema i fredags ( blev ju placerad i Trettonspelen ) 200kr fick jag där iallafall 
så hittade vi ett regntäcke som vi ska köpa! Tänkte först ett vintertäcke men eftersom det inte är vinter 
längre så är det lika bra att köpa något som man kan ha på sommaren ;)
 
längtar redan till Trettonspelen 2014, sjukt bra tävling. Bra banor, underlag & massa annat.
mycket folk som är där och tittar ( men bryr mig inte om någon, är så fokuserad så jag märker inte ens att det är så många som sitter på läktaren! 
Nu taggar vi alla utetävlingar detta året, kommer bli sjukt roligt. Dagstorp derbyt kommer jag lätt att vara med i.
självklart för att jag tävlar för Dagstorp sen är det ju den grymmaste utetävlingen ever ;).
Men vi hörs.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: