ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-03
15:33:27

Min plan för resten av dagen..
Idag är "dan före dopparedan" kan man väll säga. Tävling imorgon och i övermorgon står på shemat, jag och den hääär tjejen ska åka till Hbg och gå banan nu ikväll så vi slipper köer och 1000 andra som ska gå banan. Innan dess ska jag göra lite mat, gå ut med vovven, mocka och annat i stallet.
 
Jag är riktigt taggad inför 13-spelen och jag tänker göra 3 bra rundor, satsa men ändå inte satsa så hon blir stressad för då sänker hon frambenen och river. Hålla ihop henne och peta lite med sporrarna så bakbenen kommer igång, hon blir väldigt kompackt då och när man släpper fram så skjuter hon ifrån helt perfekt.
Mina mål är 3 felfria rundor och sen är placering bara bonus, ni kommer få uppdateringar från tävlingen, dock inte lika mycket eftersom det är fokus som gäller på tävlingsplatsen.
Let´s go!
 
 
Kommentar:
#1: Ebba

fin blogg :)

Svar: Tack :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-03 @ 17:19:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: