ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-08
15:45:00

Lite snabbt
Skolan idag var helt okej, första dagen i skolan trodde jag att det ändan skulle bli mycket "jobb" men det har varit helt lugnt hela dagen! inte jobbat så mycket idag, typ det ända är matte tror jag, annars har vi bara tittat på en "film" & haft gympa haha! Helt lugn dag än vad vi brukar ha ;) 
längtar så himla mycket till sommaren, vara ute & fota, va med vänner, rispas på morgonen eller på kvällen. Give me summer please.. Ni får några bilder sålänge!
Och jag ska ju inte rida min fina ponny idag, hon vilar ju & det förkännar hon, grym är hon. Men snart är vi tillbaka på banorna snart igen, det är typ en liten paus nu med tävlingar men sen i februari är vi tillbaka igen ;)
 Snart blir allting som vanligt, hoppträningar varannan torsdag, läxa varje dag mm. Men det är endån skönt att 
vara tillbaka & inte bara sitt hemma och vänta på att klockan ska bli t.e.x 15:00 för då ska jag ut & rida eller göra 
något annat.. Nej skönt att vara tillbaka. Men att få sova lite längre på morgonen hade jag inte tackat nej till..
 
Ni får denna bilden sålänge på Kajsa & Minousan, bilden får mig att längta ännu mera till utetävlingar.
Kommentarer:
#1: Annika

Fina bilder :)

Svar: Tack! :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-08 @ 17:14:05
#2: Mikxki

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack! :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-08 @ 17:31:00
#3: Klara

Kan inte båda ni skriva ett inlägg vilka tävlingar ni ska vara med på?!?! & sen vad ni har för mål på tävlingarna? Tack i förhand
:)

Svar: jodå, absolut, det kommer från mig (Amanda) imorgon :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-08 @ 20:08:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: