ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-22
14:40:00

Lite om dagen & så

Hemma från skolan nu, lite drygt den sista timmen men det gick. Sitter & äter lite mellanmål då jag inte åt mycket i skolan.. ;) iallafall så ska jag rida Minousan idag, ta det lugnt men rida ut den stora rundan eller om jag inte hittar en ny väg haha! Så hon ska bara få röra på sig lite idag. Trava mycket med lite galopp imellanåt :)

TYCKER ATT NI SKA LÄSA INLÄGGET AMANDA SKREV DÄR UNDER. OM ATT BLI SERVERAD MED ETT SILVERFAT, de ni!!!

Bara för att jag rider Sveriges finaste ponny <3.

/ M

Kommentarer:
#1: Ida

sv; Tack!:)

2013-01-22 @ 15:48:10
#2: Emelie

Hej! Grym blogg har ni tjejer!
Gör ni bloggdesigen själva och i såfall gör ni åt andra? Den är super fin verkligen!! Kram

Svar: Tack så mycket, tyvärr så gör vi inte den själv utan det är dressyrab.blogg.se som gjorde den. Kram
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-22 @ 15:55:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: