ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-07
16:45:00

Jag svarar också på en fråga.
Vi fick 2 frågor som skulle svaras med ett eget inlägg och här kommer min.
 
Jag tycker också att det skulle vara roligt om ni utvärderar ridklubben ni är och tävlar på (anläggningen i sig, underlaget, kiosken, framhoppningen, hinderna/banan, priserna, personalen, organisationen över hela tävlingen etc.)?
 

Den klubben jag tävlar för är då Tågarportens RF       , det är en riktigt grym klubb där alla är glada och positiva, jag valde mellan dagstorp och tågarp men valde tågarp ganska fort, dagstorp är lite för snobbigt.
Anläggningen har 2 ridhus, 2 paddockar, en gräsbana och 1 STOR terrängbana där förra årets SM gick.
Deras underlag är perfekt, verken för hårt eller för mjukt så det är grymt att hoppa i, speciellt när de har så många fina hinder också. Alla hjälper alla, det är inte skitsnack hit och skitsnack dit utan vi är ett team.
5a på hemmaklubben för ca 2 månader sedan!

 
Kommentarer:
#1: Anonym

Inte så men hon som kommenterade menade nog ridklubben ni tävlar PÅ.... Till exempel nu HFRK

Svar: Vi valde därför att utvärdera våra egna klubbar där vi även tävlar! Väldigt fegt att vara Anonym.
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-07 @ 19:46:49
#2: anonymis

vadå dagstorp är snobbigt ? omg

Svar: Väldigt fegt att vara anonym...... Ja min uppfattning om Dagstorp är att det är lite snobbigt och det står jag för, oavsett om det är så eller ej.
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-13 @ 15:38:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: