ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-11
06:58:06

Gårdagens ridpass

Skrev aldrig om ridpasset igår då jag inte hann, men iallafall red jag i paddocken. Det var lite fruset i paddocken & snöade lite så jag fick rida på fyrkantspåret hela tiden då det var hårdare där inne i paddocken & fanns lite is. Så igår tränade jag på ställningen böjningen & tempot, hon gick superfint i alla gångarter, kanske lite pigg i galoppen men hon gick super där! Finaste ponnyn lätt <3
Ja det var väll allt, vi hörs sen.

Kommentarer:
#1: Majsan

Fin blogg & fina bilder :D

Svar: Tack :-)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-11 @ 13:45:22
#2: Majsan

Fin blogg & fina bilder :D

Svar: Tack :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-11 @ 13:45:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: