ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-16
18:53:19

Frysen isbit här.

Grymt dålig uppdatering idag.. Skolan var sjukt rolig idag, haha eller inte själva skolan utan vännerna ;) jag & Pauline satt & asgarva på musiken idag, har inte skrattat så mycket på länge haha! Tur att det är något som händer i skolan..
Iallafall kom jag typ nyss hem från stallet, red ut på min fina melon idag. Satt & brodda sjukt länge.. Hade lite damp imellanåt haha!! Framhovarna gick super bra men bakhovarna inte lika bra haha ;)... Lät henne gå i sitt tempo idag, lugnt & fint faktiskt. Arbetade inte för hon håller balansen bättre då, hon halkade inte alls eller något sånt! Hon var iallafall grymt fin idag, älskar min fina Melon Minou <3
Iallafall så var jag som en isbit när jag kom fram till stallet, frös ihjäl där ute, så nu ska jag dricka varm oboy i min mugg som jag van i Torn ;) + glömde ta med min kamera idag, hade blivit så sjukt fina bilder. Massa snö på träden & rosa himmel.. Är så himla sur på mig själv för jag inte tog med den... @@@ jaja det kommer väll flera dagar? Vi hörs / M

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: