ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-06
10:20:00

Förlåt
Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat dessa dagarna men det har verkligen varit fullt upp och jag har inte haft tid och lust.
13-spelen gick inte så bra för min del, L:c så fick vi ett stopp i omhoppningen för att jag placerade henne väldigt taskigt på hindert, efter det stoppet så låg vårat självförtroende på botten utan någon flytväst...

Jag hade egentligen inte planerat in att jag skulle tävla nästa helg men jag kände att jag var tvungen att få vårt självförtroende att börja flyta uppåt igen. Dock så tycker jag att det är bättre med sånna här hästar som man får kämpa med än sånna som går in och vinner eller blir placerade utan att ryttaren behöver lyfta ett finger.
 
Nu ska jag och min fina ponny ha kul i helgen men ändå satsa på vinst, jag tror att det kommer gå mycket bättre nästa helg, inte lika mycket publik, vänner och framför allt mer fokus!!
 
Kommentar:
#1: Alba

Det är så det ska vara! skål för oss som kämpar <3

Svar: Skål alkis! <3
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-07 @ 15:46:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: