ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-26
14:12:00

Duktiga ryttare
här kommer de ryttare jag tycker är duktiga.
 
Min första duktiga ryttare är den här tjejen:
Hon och jag går på samma skola, dock så pratar vi inte så mycket med varandra men jag tycker att hon rider grymt bra. Hon har en D-ponny och en storhäst, jag har mött henne och hennes ponny, och de är riktigt bra, ett grymt team, hon rider snyggt och prydligt inte flängigt och slarvigt.
Hon är väldigt duktig med hästar. Här kommer lite bilder:
Startnr 80 - Josefine Larsson - Loftus - Hästnr  - Tågarpsortens L
 
Startnr 81 - Josefine Larsson - Loftus - Hästnr 80 - Tågarpsortens L
 
 
De andra jag tycker rider bra är dessa här:
 
Matilda Sparrenhök.
 
Nellie Berntsson:
 
 
 
Linn Olsson:
 
De flesta vet ju vilka dessa sista ryttarna är så därför skriver jag inget om dom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
#1: H

Så du tycker att dessa rider bättre än din vän som har startat 5 SM och har två silver och ett GULD, en fjärde plats på Nordiska mästerskapen och bästa svensk på europamästerskapen? Intressant...

Svar: Vi skulle skriva om de vi tyckte red bra inte om dom vi tycker rider bäst.
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-27 @ 22:37:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: