ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-14
19:18:36

Dagens ridpass
Jag skulle ju bara skritta idag men det blev även lite trav och gallopp. Hon dansade fram, hur fin som helst, mjuk i munnen, lösgjord och helt j*vla underbar rent ut sagt. Det var skit kallt ute och det kommer inte bli bättre så hon fick ha på sig ett tjockare täcke så hon inte fryser, hon är ju klippt så då får man ersätta den pälsen som man har klippt bort med ett tjockare täcke.
Ikväll är det idrottsgalan, ni hejar väl på Sara? Det gör jag iallafall. Nu ska jag käka något sen ska jag nog skriva lite på min tyska "uppsats" om ~Meine Zukunftspläne~... Jag tror nog att det kommer gå ganska bra och enkelt att skriva om. Vi hörs senare!
Free..
Kommentarer:
#1: JONNA

Härligt! När jag rider min shettis behövs inget täcke direkt, haha ;)

Svar: Våra hästar har inte så mycket underhudsfett som tex. fjordingar, shettisar eller islandshästar, nordsvenskar osv.. :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-14 @ 19:46:04
#2: nora

Åh vad fin blogg, häärig bild!

Svar: Tack så mycket! :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-14 @ 20:11:49
#3: nora

Härlig menade jag såklart! :)

Svar: Hehehe ;)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-14 @ 20:11:59

Vill du bli länkad som dagens blogg? Kommentera då detta inlägg :D -> http://pownieskvaller.webrider.se/nyheter-videos-tips-allmant/sveriges-basta-skvallerblogg-veckans-blogg/#comments

// Pownieskvaller

Svar: Det ska vi göra :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-14 @ 20:37:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: