ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-21
19:40:57

Dagens ridpass
Enighma var kaos idag, det blåste jätte mycket och då blir hon helt galen, så lite bockningar hit och dit men när hon kunde gå lugnt så gick hon super bra. Jag kan inte rida mer än 30 min nu när jag är helt förkyld, min astma blir väldigt jobbig när det är kallt ute också men inget stoppar mig.
Nu ska jag bara ta det lugnt framför tvn och samla kraft till imorgon, jag vet inte ännu om jag ska till skolan men förhoppningsvis så ska jag dit.
Min fina bus ponny! / A
Kommentarer:
#1: Laura

fin blogg:)

Svar: Tack så mycket! :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-21 @ 19:55:58
#2: Smilla

Hej! Var gärna med i dagens blogg som pågår just nu på min blogg. Det ända du behöver göra är att skriva att du är med i detta inlägget: http://smillas.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment
Kram :)

Svar: Vi är självklart med! kram! :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-21 @ 19:57:13
#3: Julia

Hej, jättefin blogg ni har! Fina bilder & bra inlägg:) Hur länge har ni ridit?
Kika gärna in på min häst & modeblogg, www.juliaroz.myshowroom.se & lämna en kommentar om ni vill.
Ha det bra, kram:)

Svar: Hej, Tack så mycket, jag, amanda har ridit i 10 år till sommaren.Det ska vi göra! Kram
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-21 @ 20:38:11
#4: Felicia

Usch, jag hatar att rida när det blåser! :o Hästarna blir så busiga, och man hör ingenting för vinden.. Det är irriterande x)

Svar: Precis så kände jag också, hahaha :D
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-21 @ 21:15:53
#5: Sanna

Naaaaw! Gud vilken fin ponnie!:)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-21 @ 21:36:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: