ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-09
14:50:42

Dagen
Är hemma från skolan nu. Sjukt lång & tråkig dag, hade elevensval & kan säg att det jag har är trååkigt! Satt i en timme & gjorde typ inget alls! Sen skulle vi titta vad vi skulle göra i historia & betygen till de.. + Musik. Jaaa grymt tråkig dag :( 
Men det är väll bara att tänka att man ska ut till världens underbaraste ponnyn efter skolan ;) det brukar hjälpa haha! Idag ska jag & Matilda rida i paddocken, idag ska hon få ett bra tränings pass! Arbetas mycket, gå i den takten jag vill ha & lite sånt. Men kommer ett inlägg om det senare för nu ska jag göra klart läxan till fredag så slipper jag göra den imorgon.
3:a i vår andra lokala tävling. Detta var i Torn, inte länge sedan ;) vadå grym ponny man tävlar?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: