ponnyzmurfarnas.blogg.se

2013-01-11
14:55:00

Dagen +

Äntligen fredag Solen skiner ute & himlen är blå , men vist det är fortfarande kallt ute, det var längesedan det var så! Hoppas det är fint väder till helgen så jag kan rida ut.

Idag blir det nog ett vanligt ridpass, får se när jag kommer dit! Då jag vet inte hur det är i paddocken. Men någonstans blir det haha :) får träna på det vanliga.. Ställning & böjningen. Vill igentligen rida lite markarbete men det är nog inte bra underlag nu i paddocken :( så får vänta tills det är + grader igen. måste gå nu men vi hörs sen..

Fick mina (vinter) stövlar igår, har väntat på de i mer än 1 månad.. Sjukt snygga & sköna är de iallafall <3 dessa kommer jag ha på mig lääänge ;) älskar de så himla mycket!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: