ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-26
18:01:20

Ponnyn är pigg haha

Min uppdatering idag har varit super dålig, jag vet! Men har varit iväg hela dagen så har inte kunnat blogga ;)

Iallafall är jag i stallet nu, mockat & strött klart! Pussat på Minou & sagt godnatt! Iallafall red jag i paddocken idag & jag kan säga att jag red på en PIGG ponny haha. Gick superfint men va somsagt pigg ( efter vila ). Tog lite galoppsprång idag så hon bör ju inte vara lika pigg imorgon ;) eller?
Ja behöver ju inte skriva hur jag red henne? Jag rider ju som vanligt nu i början, STÄLLA & böja! Grym ponny är det iallafall ;)! Skriver också ett inlägg sen, som Amanda gjorde ( förändringar 2013) det inlägget kommer antagligen ikväll men kanske imorgon! Men vi hörs.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: