ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-14
08:12:00

oj
ja som rubriken säger, oj, jag somnade innan jag ens va trött, haha. därför kunde jag inte blogga i gårkväll, men idag kommer ni få massa inlägg! jag är hemma idag igen eftersom jag spydde igår... det börjar bli riktigt drygt, jag vet inte vad som är felet heller, men jaja jag hoppas att det försvinner fort..om 10 dagar är det julafton!! jag har bara önskat mig en John whitaker hjälm och pengar, jag ska köpa ett nytt träns till Enighma och annat smått och gott till både henne och mig.jag bjuder på en hoppbild sen jag började rida henne efter vår sommar paus..
Kommentar:
#1: Alice

Fina Bilder:D

Svar: Tack så mycket ;-)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-14 @ 11:27:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: