ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-21
21:54:47

Mina avklarade mål
jag hade ganska höga mål inför 2012, några nådde jag och några föll jag på mållinjen.
Mitt främsta mål ibörjan av året var att starta en L:a, det nådde jag dock så startade jag bara en pay and jump med 4 fel.
Efter vår paus i somras satte jag lite lägre, jag började sätta igång henne lite lungt efter ett tag valde jag att ha som mål att få lite placeringar i L:c för att sedan gå upp till L:b och starta några sånna och kanske till och med någon placering.
Nu i slutet av året tittar jag tillbaka och tittar på vad som har hänt efter vår paus,
startat några L:c, L:b och tom L:b+5.
Vinster på hemmaklubbens tävlingar.
 
Träningar på 110cm.
 
Placeringar i L:c
 
 
 
Sist men absolut inte minst så startade jag min sista tävling för 2012, det var en L:b, jag hade startat en L:c med 4 fel dagen innan men laddade om, uppvärmninngen var grym, framhoppningen var grym.
Sedan går jag in på banan och gör en sjukt grym gundomgång och fortsätter in i omhoppningen, 9 gick bra snäv sväng till kombinationen 10a o 10b, hoppar av fel så det blir studs ist, jag hade henne bra på ytter så valde en taskig väg, bommen snurrade men låg kvar, full gallopp till sista och de flyger vi över.
När jag rider mot utgången så hör jag min tid och "Amanda och Enighma går upp i ledningen", då gråter jag floder...
Tack för detta året, målen för nästa år får ni reda på en annan dag.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: