ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-21
23:40:00

min önskelista
Jag skrev för ett tag sen att jag skulle berätta vad jag har önskat mig i julklapp och här har ni det..
pappa har jufått ett nytt jobb som ligger i gbg så han är typ aldrig hemma, självklart stod det högst upp på listan att han skulle vara hemma vilket jag fick, han kommer till och med hem imorgon. Sedan har jag även önskat mig en ny hjälm eftersom min Gpa har jag haft i 3 år och den har varit med på en massa sjukhusbesök, det värsta var att jag har landat rejält på huvudet när jag provred näst sista ponnyn. Men eftersom jag inte har trillat av enighma på hela 1 och ett halvt år alltså hela tiden jag har haft henne, så har jag inte tänkt på att hjälmen kan vara sönder, vem vet, därför blir det en ny hjälm. Självklart John Whitaker, den är så grymt snygg.....
 
Sedan har jag bara önskat mig pengar så jag kan köpa lite annat som jag behöver till Enighma och även till mig.
Jag ska bland annat köpa ett nytt träns och då blir det detta:
 
Självklart ska jag ju ha det i svart om jag köper det.
 
Sedan ska jag köpa back on track benskydd:
Jag tycker att dom är väldigt praktiska och bra för benen speciellt om det blir mycket träningar och tävlingar.
 
För de pengarna jag har kvar ska jag köpa lite smått och gott, sårvård och lite sånt som man kan behöva.
 
Ha de!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: