ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-23
15:01:52

Min önskelista
ficksmåflickor en fråga om jag också kunde skriva min önskelista som Amanda, JA det kan jag!
 
först är det ju den snyggaste hjälmen som finns! LÄTT. såklart John Whitaker ( svart ) med swarovski stenar där bak ;) vet redan om att jag ska få en sådan hjälm hehe. Men pengarna som jag får ska köpa hjälmen för. Men betalar inte allt själv, så man kan säga att jag får rea på hjälmen..
 
 
 
Sen önskade jag mig ett GG schabrak ( de på bilden ) men har redan fått de haha.. Oouuppss! jag behövde ett nytt tävlings schabrak så det fick jag för 2 veckor sedan ;) men snyggt ärr det iallafall.
Sen är det ju självklart massa annat som jag önskar mig t.e.x pengar pannband till hästen & sånt! Men igår önskar jag mig inte sååå mycket utan få saker men lite dyrare ;) men vi hörs sen / Michaela
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: