ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-20
20:48:00

Jag svävar på rosa moln.

Har ridit min lilla ponny idag. Började trava lite smått idag barbacka på ett mysigt täcke! Red med Matilda & då är det aldrig tyst i paddocken haha ;) iallafall va Minou grymt fin & härlig idag, gick super i form & på tygel!
Drömponnyn ska bli i tävlingskondition igen efter en veckan vila ;) ut & tävla & få en bra runda! Snart är 2012 över.. Blir 1 år äldre &Minou blir 1 år äldre! Känner att 2013 kommer bli ett GRYMT år, första tävlingen den 4 Januari inomhus + några andra tävlingar, sen blir det uteftävlingar YEEH. Ponnyn är fantastisk. Men mest av allt kommer coachen hem, man måste ju ha med Kajsa på tävlingarna haha!
Nä nu ska jag njuta av mitt lov & ta det lugnt, vi hörs!
/ Michaela

 
En vanlig dag för Matilda & Genna
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: