ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-23
16:52:16

hej
mina rubriker är alltid så fina ;)
Idag har jag varit runder i hela skåne och letat efter john whitaker hjälmen, puh, kaos, men till slut hittade vi den, jag hittade ett as snyggt billigt dyon träns HÄÄÄÄR.
Det kostade "bara" 1 000kr så jag ska lätt köpa det senare. Det hade varit sjukt snyggt på Enighma.

Nu sitter jag här och fixar några tidsinställda inlägg till imorgon, vi ska ju ha gäster här hemma så jag kommer nog inte vara så aktiv men några inställda kommer, har ni några önskemål vad ni vill se så komentera det här, vi gör ALLA, så skriv!! :)
Hästarna ska få mat vid halv 8 tiden så jag har lååång tid på mig att fixa det ni vill.
kramis
Kommentar:
#1: Alma

Det tränset är jättefint! :)

Svar: Ja visst är det! :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-23 @ 21:22:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: