ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-21
18:52:28

Grym ponny

Påväg hem från Minou nu! Jag red barbacka idag med (med Matilda) man tränar ju balansen samtidigt ;) men har jobbat henne som jag brukar: ställning & böjning & hon går grymt fint i båda varven! Travade & skrittade idag med & hon är sjukt underbar i traven, går sjukt fint & lagom tempo :D grym ponny man får rida varje dag!
Sen som vanligt glider ju Matilda av ;) ( Varje dag Hahaha) nä nu ska vi inte vara taskiga ;)

Men när vi var klara så mockade, strödde, fodrade & släkte i stallet & gav Minousan en puss & bamsekram haha ;) gulleponnyn pussade tillbaka <3 ikväll sover Jenny & Pauline hos mig så får se om det kommer mera uppdatering från mig nu idag men iallafall hörs vi imorgon ;)

Kommentar:

Hej! Fin blogg! Skulle betyda jättemycket om du kikade in på våran och lämnade en kommentar om vad du tycker om den. Kram! :)

Svar: Tack så mycket, det ska vi absolut göra! :)
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-21 @ 19:38:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: