ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-30
09:37:24

god morgon
sitter och lyssnar på eminem i soffan och käkar frulle. Dagen ser ut såhär, pappa kommer hem vid 2 och då drar vi till stallet och fixar och sånt, lastar och kör till Lrk för hoppträning, det ska bli spännande och se hur hon hoppar med detta bettet och tränset, jag tror inte att det ska vara några konstigheter. Det blir väll träning på 100-110 cm. Jag och Alba ska ju vara med i samma klasser på 13-spelen, så vi tränar på samma höjd. Detta året blir det Lokal L:c och L:b, sedan en regional L:b, jag skriver mer om planen för höjderna jag väljer senare idag. Vi hörs!
Kommentar:
#1: Johanna

Hej Hej!!

Kan inte ni ha frågestund på bloggen ? :D

Svar: Hej! Jodå absolut, det ligger uppe på bloggen nu så ställ en massa frågor om allt :D
ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-30 @ 13:05:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: