ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-27
20:20:00

Tips på snygga saker
 
Tänkte tipsa 2 fina schabrak som jag själv skulle kunna vara ägare till ;) bara för att de är så snygga & finns på den grymma sidan www.chevalridsport.se ;)
 
1:a dessa snygga GG schabraken med Sverige kronor på ♥ grymt fin form & själva märket! Skulle LÄTT vilja ha det marinblåa, för det skulle ha passat Minou bäst. HATTEN AV FÖR DETTA SCHABRAKET
Kostar 449:-
Sen är det dessa snygga färg glada schabraken som skulle ha passat Minou supeR bra! Skrikiga färger passar skimmlar jätte bra tycker jag ;) de gröna eller rosa är nog snyggast tror jag!
Kostar 399:-
 
tänkte visa dessa snygga kofoterna också, finns på samma sida som schabraken!!!
 
Sen denna snygga koftan där det står K på framsidan & L på baksidan ;) sjukt mysig värkar den vara. Men de pengarna har jag inte nu efter julafton haha! Men den kommer bli min någon gång.. Den rosa är ju snyggast här.
kostar 1290:-  
Sen är denna koftan också snygg, är andra märken & flera på denna. Tycker att det kan bli lite för mycket men den är också snygg! Står också ett K på framsidan & ett L på baksidan på denna. Själv skulle jag ha velat ha den gråa.
kostar 999:-
 
Finns sjukt mycket mera saker på den sida så gå in & kolla. Är också sjukt mycket rea där så gå in & kolla runt, se om du köper något nytt ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: