ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-30
15:50:00

anledningen till att jag fortsätter på dessa höjderna är...
Min planering ser ut som såhär..
Enighma och jag är redo för L:a men anledningen till varför vi inte startar det kommer här..
Vi ska tävla L:c, L:b och L:b+ tills Ponnyderbyt i dagstorp, för har man startat L:a så får man inte vara med i minirundan och det är ju smartast att välja den rundan som man har mest chans i. Efter derbyt så har jag 7 veckor på mig att debutera L:a för att sedan vara med på Malmö horse show för ponny. Efter det kommer jag fortsätta på de höjderna som känns bra, Enighma går bättre i ridhus än på grästävlingar, jag tror det handlar om att på gräs så finns det inte 4 väggar utan hon ser allting utanför, typ att någon äter en glass och så blir hon sur för att hon inte får det... Därför kommer jag satsa mer på vintertävlingar, och inte så mycket på gräs utan då satsar vi på terrängen. Jag har även valt några dressyrtävlingar,typ 4 st eller något, det kan bli spännande..
 
  första gången vi blev placerade, 2a i L:c
 
andra gången, 6a i L:c
 
Tredje gången, 6a i L:c
 
Fjärde gången, 6a i L:c
 
Efter vårt uppehåll så började vi samla priser igen, 5a i L:c
 
5a i L:c igen
 
Våran första vinst, 1a i regional L:b
 
Mellan alla dessa priser och placeringar så har jag tävlat på hemmatävlingar också,
Klubbmästare i både hoppning och dressyr, vinnst i vanlig klubbdressyr, 2 vinster i vanlig klubbhoppning. Min ponny är grym asså.. <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: