ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-26
16:08:00

Ändringar för 2013
Som rubriken säger så kommer det ske lite förändringar nästa år, Jag har ju tävlat och tränat för och på Landskrona Ridklubb men jag känner att nu är det dax att gå vidare, komma längre, prova nya utmaningar, Lrk är ju en ridskola, och dom har lärt mig jätte mycket men jag känner att NU måste det ske förändringar. Jag kommer därför gå över till tågarportens ryttarförening där jag kan utvecklas inom terrängen också.
Jag tycker att detta kommer bli spännande och är jätte glad att jag tog detta beslutet, jag kan då försöka komma med i deras lag och utvecklas hur mycket som helst. Men vi får inte glömma allt Lrk har lärt mig, tack och adjö till er. Och hej till Tågarp.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: