ponnyzmurfarnas.blogg.se

2012-12-26
22:22:11

Ändringar 2013

2013 kommer jag att bli medlem i Dagstorp ;-) jag har ridit på Landskrona Ridklubb i 7 år & det har verklige varit super roligt. Har lärt mig sjukt mycket & fått sjukt många vänner där! Det var där jag lärde mig rida. Det är ju en ridskola & jag vill ha nya utmaningar ;) alltså tyckte vi att Dagstorp är superbra! Kajsa som äger Minou är också medlem där så vi tyckte att jag också kunde vara medlem där. + det är nära!
Det är ju såklart supertråkigt att sluta där, alla minnena jag har haft där, sommarridläger, HUBBE övernattningar, foderponnys & alla vänner ( men jag umgås fortfarande med alla vännerA ) <3

Nästa år tänker jag att att ha roligt med Minou, BÄST runder med henne & massa placeringar ;) känner att 2013 kommer bli grymt! Utetävlingarna kommer jag och Minou äga haha.. Minou är sjukt grym ute, oh längtar så mycket till Dagstorp Derbyt 2013. Hoppas jag är med & tävlar där men man vet ju aldrig haha :D
Ha det bra / Michaela

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: